Newsletter MOSTOSTAL ZABRZE S.A.

Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

Pokaż informację o Ośrodku Spawalnictwa Ośrodek Spawalnictwa
Zamknij

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z USŁUG NASZEGO OŚRODKA SPAWALNICTWA

OŚRODEK SPAWALNICTWA MOSTOSTAL ZABRZE S.A.
ul. Towarowa 11, 41- 100 Gliwice
e-mail: os@mz.pl

OFERTA:

  • Szkolenia i weryfikacje spawaczy i ślusarzy z zakresu metod 111, 121, 131/135/136/138, 141, 311, w zakresie podstawowym i ponadpodstawowym blach i rur wg aktualnych norm i przepisów
  • Usługi spawania i naprawy urządzeń technicznych
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie spawalnictwa

BAZA SZKOLENIOWA:

  • 43 stanowiska spawalnicze
  • szkolenia na najlepszym sprzęcie spawalniczym: Fronius, Kemppi, Esab itp.
  • w pełni wyposażona sala wykładowa na 40 osób
  • wyspecjalizowana i doświadczona kadra
  • egzaminy przeprowadzane przez certyfikowane jednostki: Instytut Spawalnictwa, Urząd Dozoru Technicznego, Transportowy Dozór Techniczny, TÜV

Pozostałe informacje: TUTAJ

spółka notowana na GPW

  • en
  • pl

Misja / Zasady / Wartości


Misja Grupy Mostostal Zabrze (MZ)

Grupa Mostostal Zabrze tworzy wartość dla klientów, akcjonariuszy oraz pracowników, prowadząc działalność produkcyjną, projektową, budowlaną i montażową zgodnie z poniższymi zasadami działania, przyciągając i utrzymując osoby wyznające poniższe wartości pracowników.

 

Zasady działania MZ

  1. W stosunku do klientów występujemy jako jedna Firma i kierujemy się dobrem całej Grupy.
  2. Miarą naszego sukcesu jest zysk, ponieważ zysk dowodzi naszej wartości dla klientów, jest gwarancją bezpieczeństwa i umożliwia rozwój.
  3. Inwestujemy pieniądze i czas tam, gdzie spodziewamy się największego zwrotu z kapitału.
  4. Działamy efektywnie, wdrażamy najlepsze praktyki, uczymy się na błędach.
  5. Planujemy nasze działania, ponieważ wolimy plan obarczony błędem i niepewnością od chaosu.
  6. Dbamy o ludzi, ich bezpieczeństwo, rozwój zawodowy i motywację.

 

Wartości pracowników MZ

Uczciwość

  • Nie oszukujemy Firmy i nie akceptujemy nadużyć.
  • Nie okłamujemy klientów, współpracowników ani dostawców.

Szacunek dla ludzi

  • Traktujemy współpracowników z szacunkiem, nie stosujemy zastraszania i manipulacji.
  • Przestrzegamy zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 

Zaangażowanie

  • Dobrze wykonujemy swoją pracę.
  • Zgłaszamy propozycje zmian i usprawnień.

Kompetentność

  • Podejmujemy się zadań, które umiemy wykonać; przydzielamy zadania tym, którzy wykonają je najlepiej.
  • Dążymy do stałego rozwoju swoich kwalifikacji oraz dbamy o rozwój podwładnych.

Odwaga i odpowiedzialność

  • Nie boimy się podejmować decyzji i zarządzamy wynikającym z nich ryzykiem.
  • Ponosimy odpowiedzialność za złożone zobowiązania i podjęte decyzje; dotrzymujemy obietnic.

Rzeczowość

  • Opieramy się na faktach, a w przypadku ich braku – przyjmujemy jasne założenia.
  • Koncentrujemy się na celach i rozliczamy się według jasnych kryteriów.

Komunikatywność

  • Wypowiadamy się zwięźle i na temat, unikając dygresji i spekulacji.
  • Nie marnujemy czasu na zbędne lub nieprzygotowane spotkania oraz niepotrzebną korespondencję.